Ahubck 39 haftalik gebeyim bugün doktora gittim nts de 3 dk bir agrim cikti fakat ben hissetmioeum beni doktor eve yolladi cocuk yan dönmüs bu sekilde normal dogum cok zor olur diye... suni sanci ile dogum yapsam olurmu acaba
bulutunannesi33 Ahubck yansa sunı sancıda fayda etmez bas asagı donmezse yada ebeler doncurecek ıstegınıze baglı ama ugrasıpda dondurmezler zannetmem