[silindi] Mehtap06 8 haftalığım dün bana da aşağıda dedi şurda bekliyim.. sağlıkla alalım inşallah kucağımıza
Gamze3406 Demet10 korkmayın yaşadiklarim milyon doğumda belki bir olur, içiniz rahat olsun, dikkat edin, ufak bir kanama dahi olsa direk hastahaneye gidin. İş güç tutmayın. Allah sağlıkla bebeğinize kavuştursun inşallah.
Demet10 Gamze3406 Özel bir doktora gittim Prof ben yapıyorum bu ameliyatı çok yaptım diyor fiyatı çok ama napcaz bilmiyorum
Gamze3406 Demet10 doktordan ziyade ameliyata girecek ekip daha önemli. Yani doktorunuz ameliyatiniza girecekmi önemli olan bu.
Hasret18ayaz Mehtap06 17. Ve 29. Haftalaarda yoğun ve ani kanama yaşadım şuan yukarı çıktı ama yeteri kadsr değil rahimle arası 22 mm normal doğuma engel maalesef
Gamze3406 Demet10 3. Basamak hastahaneleri tercih edin, kan bankası olan, bende özele gittim parasal açıdan baktiklarini görünce ve tereddütlü konuşunca şehir hastahanesine devam ettim, zaten şehir hastahanesi olmasaydı sonuç ne olurdu bilemiyorum.
Emsalsiz Mehtap06 hem plesanta asagıda hemde rahıme mesaneye sezeryan ywrıne yapısık 31 haftalık oldum korkmayın duzgun ılgılı bir doktor bulun sadece yukarı ılerleyen zömanlarda azda olsa çıkıyor internette anlatıldığı gubu degıl tabı o durumu yasayanlar da olmuştur ama herkes yasayavak diye bur sey yok rabbım yardımcıöız olsun
Emsalsiz Demet10 İstanbul Avrupa yakası şişli de özel muayenesı var Google veya ınstegrama prof Dr ısmaıl özdemır diye yazarsanız bulabılırsınuz ıstersenuz numarasını da yazabılırım
Demet10 Emsalsiz Ben gittim o doktora kesinlikle yapışık dedi ben yaparım ameliyatını dedi fiyatı bize yüksek geldi
Emsalsiz Demet10 evet fiyatı yüksek basarı hastanesınde olacagım bende 300 bın ıstedı bırqz sıkıntıya da gırsek kabul etmek zorunda kaldım cunku 2 evladım daha var korktum bana bırsey olsa onlar ne olur diye devlet hastaneleri benı cok korkuttu baska da duzgun doktor bulamadım cam sakura da 3 gun yattım yapısık oldugunu anlamadılar kanunıye gıttım kanamam var dıye yerlesme kanaması dedı yolladılar Protestan verdiler 6 doktor gordu 3 bucuk aylık olmus cocugu sezeryan ıle alacaklardı karnında oldurıp ama bana demedılerkı rahmın alınmaz mesane zarar gormez ben 3 aylık bebegımı aldırmayı kabul de etsem rahım alınma rıskı falan vardı arastırdık bu doktoru bulduk mecbur ucretı de kabul ettık🤷
Emsalsiz Demet10 hayır yatmıyorım 8 haftalıkken kanamam oldu 3 gun hastanede yattım cıktım sonra 20 gun falan evde yattım 3 aylıktım ayaklandım normal rutın hayattan yaptıgım her ısı yıne yaptım sadece yavas hareketlerle dinlenerek yorulunca ayaklarımı uzatıp ya oturuyorım ya uzanıyorum ama her ısımıde kendım yapıyorum suan 31+4 oldum Haziran son hafatsı yada temmuz ılk haftası dogumum olacak
Emsalsiz Demet10 evet dinlenerek yavas yavas cıkıyorum sadece ılıskıye gırmıyorum 😬 gerı kalan her ısımı yapıyorum ama kısıtlı olarak dınlwnerek anı hareketten kacınarak
Emsalsiz Demet10 sizden ne kadsr ıstemıstı doktor ücret olarak 5 aydır gıdıyırım aynı doktora paket olarak aldık 350 dedo 300 ındırdı 🤦