Kızlar bugün 36+1im gecen hafta erken dogumdan serum ve ciger geliştirici igne oldum bugünde lekelenmem oldu kontrole gittim hemen doktoruma nst de sancı cıktı 1 santim acılmamda varmıs ama eve gönderdi doktorum bekliyelim dedi böyle olan varmı ne zaman dogurdunuz bide bebeginiz küveze girdimi