55Ozge55 ucunu keserek bıraktırmayı öneriyor emzirme danışmanları. Rahatsız olunca bebek istemeyecek. Ama eltim de kullandı ucu hiç yoktu hatta içe basıktı. 2 hafta sonunda ucu çıktı, birden kaldırdı attı onsuz emzirmeye devam etti sorun olmadı. Deneyerek bulacaksınız artık