Neslihan1309 Arkadaşlar merhaba bugün tam 32 haftalık oldum. Karnım 2-3 gündür semsert ve bebek hareket edince çok bastırarak hareket ediyor . Bende doktoruma yazdım korkulacak bir durum değil , yinede yarın gel bakalım dedi . Benimle aynı durumu yaşayan var mı