Brcnbysl Kızlar ya 33+0 olduk ama hareketleri o kadar az ve yavaşki sizinkide öylemi bide 4 gün önce randevum vardı nst de sancı çıktı progestan kullandım 3 gün sonra bırak dedi doktorum. Şimdide karnımın altı acıyor bide hareketi çok yavaş bebeğimin.