Nur124 merhabalar bizde 23+2 günlük olduk elhamdülillah 🤲🏻 daha alışverişe başlamadım ama nasip olursa yarın bir kaç kıyafet vs almayı düşünüyorum zaten bizim beşiğimiz pusetimiz , küvet vs gibi genel şeyler var maalesef önceki bebeğimi doğduktan 3 ay sonra kaybettim o yüzden eşyaları kullanamadım cinsiyeti farklılığı olduğu için sadece kıyafet alacağım inşallah 🤲🏻