Afdemir [bilinmeyen] iyi ki varsınız böyle kişilerin desteği nede güzel geliyor insana. Allah her ne olursa olsun iyi yada kötü düşünceli ama bebeklerini kucağına sağlıkla almayı nasip etsin 🙏 Sevgilerimle ❤
deletedmom11 Annesininminigi saoL tatLm o senin boş düşüncen 🤗🤗 ay neyse etiketLemeyin be ne saçmasınz etiket yapıpda buraya çağırıp durmayın beni kendi kendinizi yeyin 🤗🤗🤗😘😘😘😘
deletedmom11 zehracinar bşwer cnm bak sayemde post doLdu taştı 😂😂 hangi posta girsem 100Leri aşıp geçiyo 😂 admin kıymetimi bilsin 😂😂
Afdemir [bilinmeyen] Allahım binlerce kez razı olsun canım benim 🙏 Birbirmize hep dualar edelim kardeşin krdeşe duası makbuldur. Bebişini ve seni öpüyorum 😘🙏
deletedmom11 [bilinmeyen] wah waaaah ne kdr üzüldm bak bide oturup ağLasaammı acep rahatsız oLuyosn diye inadına her konuya nokta koyarm yinede her yerde görürsün beni mutLu oL cnm beni görüyosn daha ne istiyosun hadi yeter etiketleme sizle uğraşmak istemiyorm
Annesininminigi deletedmom11 @adm daha kaçkere şikayet etmemiz gerekiyor bizde insaniz bu kadar ego bu kadar alaycı insani görüp susuyorsunuz ya
Afdemir Sahay kardeşim konu nelere geldi kusura bakma 🙏 Rabbim bebişine sağlık sıhhat versin duamız seninle 🙏 Allahıma emanet olun ❤
deletedmom11 Annesininminigi beLkide gerçekden Lüzümsüz yere kimseyLe tartışma yaşamadığım için şikayet önemsenmiyodur kendi egon için şu anda beni şikayet eden birisin we benim egoma Laf ediyosun çok komiksin tatLm ya 😂😂
semagzl Sahay bebekler uyuya biliyor birkac cikolata veya sekerli seyler yiyerek hareketlendire bilirsin onu 😘 sknti yaomana gerek yok
sibelll Sahay benimde geçenlerde aynı durum başıma geldi ogün biraz tansiyonun da düşmüştü hiç kıpraşmadı ertesi gün oldu çikolata falan yiyorum gene tık yok öğlene doğru sağlık ocağına gidip kalbini dinledim atıyodu bazen uzun süre uyuyabiliyolarmış 🙂
Bdhdhdjsjsos sibelll Haftamda indirekt coombs testi yapıldı negatif çıktı yani kan uyuşmazlığımızın bebeğimize etkisi yoktu o yüzden de 1 adet iğne vuruldum sanırım iğnenin fiyatı 1700 küsürdü eğer pozitif çıksaydı annede antikor oluyordu yani bebeğe giden kanı parçalıyor o yüzden de 4 haftada bir test tekrarlanıyor antikor düzeyini saptıyorlar bebekte kansızlık gelişip gelişmediğine bakılıyor yani çok şükür artık herşeyin tedavisi var canım yüksek ihtimalle doktorunda sana test yapar inşallah negatif çıkar iğne olursun sorun kalmaz pozitifi çıksa da dediğim gibi yine Allah ın izinşyle bi sıkıntı olmaz sadece sürekli gözetim altında olursun
Sahay [bilinmeyen] yardımcı olmaya çalışan herkese çoook teşekkür ederim gittim gördüm kızımı çok iyiymiş hareketliymiş elhamdulillah sadece çok düşünceli eli hep bi şey düşünür gibi anlında 😊
BurcuUur Sahay bende elimi karnıma koyduğumda hissediyorum hafif ama ultrason da çok hareketli bence sorun yoktur kafanı takma ama için de rahat etsin sağlık ocağında kalp atışı dinliyorlar
BurcuUur deletedmom11 neden acil bir durum değil eşim yanımda yok diyor kız korkmuştur bilgi almak istemiştir kim bilir neler geçti aklından benim de 3 gün oynamadı geçen hafta deliriyordum hoşunuza gitmediyse acil bulmadıysanız görmezden gelin
Sahay BurcuUur teşekkür ederim ama boşver canım bunu anlayabilecek durumda değil o yorumları atanlar allah kimseye yaşatmasın o düşünceyi bile