Sevim_Demir Doğumdan önce doktorun 4 kilo dediği ama doğumdan sonra bebeğin kilosu daha az çıkan var mı, ne kadardı?
annesim220508 Sevim_Demir bana kızımda 3500 denmişti hatta dahada kilo alır denmişti nir doğdu 2700 ertesi gün 2500 oldu
5_erkek_annesi Sevim_Demir 39 hafta gece 4 kilo üstü ölçüldü normal doğum zor olacağı denildi halbuki 3 normal doğumum vardı öncesinde 3800 doğan bebeklerim neyse zor olacağı denildi sabah doğdu 3700 🫣
Daisyy000 Sevim_Demir Bi tanıdığımıza 4 dediler 3100gr çıktı. İlk defa bu kadar yanilma olayı gördüm. Doktorum bana 3600dedi,3650dogdu
Parinas Sevim_Demir 4 değil ama 3,5 dediler kızıma 3 doğdu. Aksine oğluma da 3,5 civarında dediler 4 doğdu 🤭tersine de olabiliyor yani
1_Pandackk Sevim_Demir eltimin bebesine 4 kilo denildi normal doğum yapicakti sezaryenne alındı bebek kilolu falan doğduğunda 3 kilo 150 çıkması herkese şok oldu 😂
Sevim_Demir Banada 4 kilo dedi omuz takılma riski var normal doğum olursa diye yarın sezeryana gidiyorum 40+1 hafta oluyor, bilemedim görücez 🥲
ddefnos Sevim_Demir 4 kilo üstü dediler bana 3800 doğdu ama 7 sene önce belki şimdi cihazlar daha iyidir bilemiyorum
HifaVera Sevim_Demir 3800 deyip 3260 doğmuştu kızım Şimdi yine hamileyim en son 3700 dü yine az doğar diye düşünüyorum