canbebekku21 reyhan03K çok sağol şeninde herşey gönlünce olsun bi kızım var bunlarda biri erkek diğeri kız olursa veya iki erkek olursa çok mutlu olurum tüp bebek diye iki meyveyi de tatmak istiyorum herşey hayırlısı