GizemHamza34 Kızlar iki tarz oto koltuğu var anlamadım 0-13 kilo yazanlar belli ki 6-9 ay anca kullanılıyor 0-36 kilo olanlar doğumdan itibaren kullanıma uygun mu yatıyor mu
mervemurat16 GizemHamza34 ben 360 derece isofixli 0-36 kg aldım yenidoğan için daha küçük yastığı vardı içince yatma özellikli çok rahat ediyorum ben
GizemHamza34 mervemurat16 bende o modellere bakıyorum yeni doğan yatabiliyor dimi hangi marka modeli tercih ettiniz