Busra2013 Kizlar normalmi bende dun iltihap cikti ama yanmam vs yok teste cikti sadeece ondnmi oluo yoksa 21 haftada sik idrar normalmi tansiyonmu ne bu nie oldu sabah 11 de uyandim 3 defa ywptim
deryakrgz Busra2013 enfeksiyondan dolayı oluyor galiba. Bende enfeksiyon var . Bazen gidiyorum tuvalete. Çok az idrar geliyor. Sürekli tuvaletim varmış hissi oluyor.