Elaa12 Kızlar kanamam oldu muayene sonrası hemde baya oldu 2 kere ped değiştim sizde de oldu mu parçalı kanama bebeğin sancısı hafif çıkmıştı
bobirrik Elaa12 Hafif lekelenme normal diyorlar ama regl gibi ped dolduran kanaman varsa acil doktora gitmeni öneririm canım bu muayeneden kaynaklı değildir bence
Selim_Alparslan Elaa12 ayy benimde oglum ilk gebelikte 38+0 da gelmişti cok heyecanlı 😇 Rabbım kucağınıza almayı nasip etsin