Su azlığı, plesanta kireçlenmesi ve bebeğin karın çevresinin 20 gün geriden gelmesi sebebi ile doktorum bugün 27 mayısa sezaryen günü verdi o gün 36+3 olucam şu an bebeğin kilosu 2200 bu saydığım sebeplerden kaynaklı çok yavaş kilo alıyor ne yapsam ne yeyip içsem suyuna da kilosuna da fayda etmedi hiçbir sağlık sıkıntısı yok yani doktor olmadığını gayet sağlıklı olduğunu sadece zayıf bir bebek olacağını söylüyor yine de bir ay erken doğum yapacağım için çok huzursuz ve tedirginim bu haftada doğum yapanlar tecrübelerini yazabilir mi acaba?