Zehoyasuncuk Sabahta karnım ağrıyordu geçti yine başladı acaba niye ağrıyo korkmaya başladım şidmi ya :(
Haticeebasyoll Zehoyasuncuk ben 31 haftaliğim malesef o bende de var sabah agriyla uyaniyorum bi doktorunuza danışın derim
Songlkaraduman Zehoyasuncuk canım aynısı iki gün önce bendede var du kabızlıktan oluyor zannedersem lavaboya girince rahatladım ben çok şükür
MerveAvc Zehoyasuncuk pzartesi bende de oldu 22 haftalığız doktora gittim ben ilk defa oldu diye "dinlenmeyle geçiyorsa birşey yok" dedi dinlendin geçmezse gel dedi. Bnmde sabah olmuştu uyudum sonuçta dinlenmiştim ama olacak çok normal dedi
Sedakolcu Zehoyasuncuk ben 14 haftalığım hala karnım cok agrıyor belki gazınız falan vardır kanamanız vs yoksa korkmayın ama ginede doktorunuza gidin tabi
Allahverdiyeva Ozqeeeee cocugun sagligli bir sekilde buyuyor diye oluyor o . cocuk buyuyunce karninda deyişiklik olur
Fatmaekz Ilk 4 ayda rahim bağları gevşediği için karında batma ağrı olabilir. Kanama ve lekelenme olmadığı müddetçe korkmayın 😊
Fatmaekz Allahverdiyeva yok hayır vajinal oluyor kanama kahverengi leke gibi bunlar gelemedikçe korkma