Canım korku düşüncesine kapılma zamana bırak kendini . Sancın geliyor zaten yavaş yavaş artıyor. Ama doğum bitince acında bitiyor yeniden doğmuş gibi her şey olması gerektiği gibi ☺️ kendine dert edinme zamanı gelsin yürüyüşlerini yap, egzersizini yap sonra da normal doğur geç :) stres yapacak bir şey yok şimdi bebeğine odaklan onun için en iyisi hangisidir sence ? :)