Kelebek18 Hanımlar durumlarınız nasıl? Benim bugün nst de hafif sancı çıktı serum verdiler. Sizlerde durumlar nasıl?
cylnmy Kelebek18 benim de bugün sancı çıktı 36 + 4 bugün ama doktor eve gönderdi sancın artarsa gel dedi
arwen1 Kelebek18 36+3 um bugün iki kez çekildi ikisinde de sancı çıktı. Açılmam olmadığı için eve geldim.
hhaziran Kelebek18 32+1 de rutin kontrol diye geldim, nst de sancılar çıktı 20 dk süre ile 3 kere çekildi. 1 saat nst ye bağlı kaldım. Sonuç: yatış, serum, ciğer geliştirici iğne 🥲
hamcokelek33 Kelebek18 benim 35. Haftadan beri sürekli oluyordu düzenli mi değil mi o önemli, en son 38+2de düzenli olup 5 dk da bire inince doğuma alındım🥹
Kelebek18 Benimde sancı çıkınca alttan muayene etti. Eve geldiğimde daha çok baskı ve ağrım oldu. Bir de serum aldım. Doğumu hızlandırmaz dimi?