Elifnur521 Porlaktin: 17:35 LH: 4.52 FSH: 8.18 Estradiol: 37 TSH: 2.6273 Kizlar bu değerlet nadış sizce
Elifnur521 babyackgz yaşim 42 ama benim amh de düşük çikmiş 0.47 di 0.45 çikmiş doktor lar ilgilenmiyo çok moralim bozuk zaten bitane var olursa olur olmasa boşver diyolar çok mprelim bozuk
Kelebekkkk34 Elifnur521 üzülme çok kötü bi değer değil bence kimisi 0.01 değerle normal gebelik elde ediyor önemli olan yumurtanın kalitesi. Özelde düzgün bi doktora git ilgilenirler yumurtaya destek ilaç verirler olur Allahın izniyle
babyackgz Elifnur521 devlete mi gidiyorsunuz? aslında belki tüp bebek vs ya da bazı desteklerle olabilir 🥺 yaşınıza göre iyimiş sonuçlarınız ben 28 olucam değerlerimiz aynı nerdeyse
Elifnur521 babyackgz vallah devlete de gitim özelede gitim heo aynı dediler yani rle tutulur bişeyde yapmafılar beklicrm allah büyük o dilerse verir