Bugün negatif olduğunu öğrendim kanda doktor erken gelmişsin dedi ama sık idrara çıktığım için idrar testi istedi benden cuma tekrar gel dedi resmini atiyorum bakar misiniz enfeksiyon falan yok dimi doktor hamilelik düşünüyorsan olmamalı kanda da idrarda da enfeksiyon dedi
