Kızlar tekrardan merhaba, sata göre 5+4 hamileyim dün akşam kan değerim 6969 çıktı bugün doktor karından baktı kesemi direkt gördü. Bir parlaklık görüyorum onun bebek olduğunu düşünüyorum şu an vajinal usg yapmıyorum haftaya gel kalp atışına bakarız dedi. Hafta olarak geride veya ileride demedi kese boyutum 7,3 mm ölçüldü. Bazı forumlarda bu haftalarda daha yüksek çıkanda var daha aşağıda cıkanda. Deneyimli olanlarınıza sormak istiyorum normal mi? Doktorum bununla alakalı birşey demedi sormakta aklıma gelmedi 🙁