Merhaba hanımlar bugün 35+4 oldum sağlık ocağında son kontrolüm vardı ve beneğin kalp atışlarını dinledi olması gerektiğinden fazla yüksek olduğunu hastaneye gitmem gerektiğini söyledi bende nst verdim ve nstde bişey çıkmadı kan gazı değerlerim de böyle anlayan var mı googlede solunum yetmezliği vs deniyor sizce ciddi birşey varmı doktora göstermem için yoksa yarını bekleyeyim mi?