Mehlika_ ben evlendikden sonra 2 ay regl gördüm 3 cü ayda hamileydim.
Sorsan Yine olsa istermiydim hayır. Çünki evliliyin ilk ayları bir birine alışma yeni eve alışma bu durumun üzerine hamile kalınca baya bir alt üst oluyor insan. Mesela ben oldum. Ailemden uzaktım duyqusal boşluğa düştüm resmen