Kbrkbr34 İdrar kültürümde ürogenital flora bakterileri üredi yazıyor. Doktor tek kullanımlık Dispari toz ilaç verdi. Yaşayan var mı aranızda. Korktum ya kötü bir şey mi :(
GirlandBoy_Mom Kbrkbr34 bende var maalesef bekarlıktan beri 31+4 haftalığım hala geçmedi ne kullandıysam
Mizginnnmehmet Kbrkbr34 bende o tek kullanımlık ilacı kullanıp bir kaç gün aç karna yoğurt yemiştim düzelmiştim
Z13m Kbrkbr34 bende var maalesef bana da o tozdan verdiler ama fayadasi olmadı galiba acile gititm ağrılarım arttı dogumada az bir zaman kaldı antibiyotik verdiler şimdi onu kullanıyorum
yasarceyda12 GirlandBoy_Mom canım enfeksiyona çok iyi bende ilk gebeliğimde idraryolu enfeksiyonum vardı o zamanlar araştırınca burda çok dut çayı yazan duymuştum netten bakabilirsin kuru dut aktardan alıp kaynatıp içiyorum çay gibi işede yaramıştı gerçekten şu andada tekrar hamileyim ara ara içiyorum
Mavro Dut çayını doktoruna sormadan içme. 3 lt su iç demişti bana doktorum bol su içerek atmıştım enfeksiyonu.