ezgisanlikose Kadeer-- Doktorum bana gidebilirsin ama hormonlardan dolayı bir işe yaramaz. Seansını dondur doğum sonrası devam edersin demişti. Bir süre ara vermenizde fayda var
Asoyaso34 Benim doktorumda hormonlardan dolayı önermiyorum yoksa gidebilirsin dedi ama giden varmı bilmiyorum kötü bi durum olurmu