Elvn Kizlar yeni yaptrmayi dusunenlere soylrm gercektn korkulcak bisi yok bn acligima dayanamayan bn bile dayandim ya kac ay oncesnden kara kara dusunuyodum ya bayilirsam falan dye hic oyle bisi olmadi bana icecegin tadi ktu gelmdi gayet guzldi elmali gazoz resmn baska bisi degl sonuc snrda cıkti o ayri konu ama diyetsyene yollamdi doktrm kndim dikkat ederk halledebilrmsm
Tomurcuk18 Elvn Evet öyle bi anlattılar ki bayılmalar mı dersin kusmalar mı dersin. Kaç haftadır düsüne düşüne bi hal olmustum. Ama çok basitti ya tadı da çok güzeldi 🥰😁 hiç korkulacak bişe yokmuş.