Kızlar 9 haftalık hamileyim, bugün idrar testi verdim lökosit (hpf) 8 çıkmış. Zaten bir kaç gündür yeşilimsi yapışkan akıntı ve idrarda hafif bir yanma yaşıyorum. Biraz endişeliyim perşembe kadın doğumcuma gidicem ama bebeğe bir zararı olur mu bı seviyede bir enfeksiyonun diye merak ediyorum. Bu haftalarda aynı sorunu yaşayanlarınız varsa fikirlerinize açığım.