S-nur1 benimki çok esnekmiş her ölçümde farklı sonuç çıkıyordu bide benim kanamam olmuştu bebiş çok toplanıyordu buna artı olarak kumda döküyordum takip amaçlı yatış yapıldı, senin haftalarındayken kaçtı benim ki hatırlamıyorum ama büyük ihtimalle seninki gibidir ben iş yapıyordum çok eğiliyordum çok yürüyordum, hep yatıcan çok iş yapmaman lazım Allah korusun erken doğum riskin olur