Merhabalar bende 4 günlük gecikmeyle test yaptım pozitif çıktı şuan 6.günüm gecikmede bulantılarım var alt karın ağrıları ve sol kasık ağrılarım var ve sırt ağrılarım var göğüslerimde ağrıyor perşembe günü de randevu aldık ama korkularım var dış gebelik çıkar diye