boncukbiranne 3melekannesi__ hastane ve hemşireler çok iyi o konuda süpheniz olmasın benim sürecim farklıydı gebelik tansiyonum olduğu için riskli gebe yani perinatolji bölümünde yattım seni ilk kadın doğum servisine yatıyor snra doğum için dogumhaneye alıyorlar
3melekannesi__ boncukbiranne bende sezeryan olucam bisey sorcam bayiltma yaptilarmi belden mi uyusturdular
boncukbiranne 3melekannesi__ yok bayiltm yapmiyorlar ggenelde belden uyuşturma yapıyorlarmış bende belden oldumn