Miracle_1 Sat 22 Nisandı 10 Mayıs yumurtlama gördüm 9-10 -12 Mayıs değerlendirme 8 mayısta doktor 22 mm yumurta demişti ne zaman çatladı bilemiyorum 25 inden önce test yapsam çıkar mı beyaz akıntı ve göğüs hassasiyetim arttı
Deletedmom_247 Miracle_1 canım bence test yapma bekle derim. Ben regli olmadan önce de beyaz akıntım başlıyordu ve göğüslerim şişiyordu. Üzülmemek için bekle derim. Gönlünden geçenler olur inşallah
Miracle_1 Amin hepimizin inşallah 🙏🏻ama ne bileyim en son kontrolde 22 mm görmüştü doktor 8 mayısta sonrası bir kaç günü değerlendirdim çok Arada kaldım umarım regl olmam