AybenYB Black- bir diş kliniğinde sağlık turizmi yapıyorum, hamile hastaları almıyorlar genelde, anestezi falan gerektiren bir işlem varsa, bebeğe zararı dokunmasın diye
GizemHamza34 Black- ilk hamileliğimde alt dişim kırılmıştı mecbur çekim oldu uyuşturup şimdi ikinciye hamileyim diş dolgum düştü uyuşturmadan dolgu yapıldı ikisi de doktorumun onay ile oldu ama
Pinarkorkmazer Black- ben gittim üç ay boyunca tedavim oldu röntgen de çekildik iki üç kere iki üç kere anestezi de yaptı eğer enfeksiyon varsa enfeksiyon bebeğine daha zararlı
Shnkh Black- onu kendi doğum doktoruna göreceksin Uygun görürse onay veriyor cnm onay dışında işlem yapilmaz