mavi123_ Kızlar bugün gebe olduğumu öğrendim. Nisan ayın sonunda ağır grip geçirdim ve hamile olduğumu bilmediğim için iğne yaptırdım ve bir hafta virüs ilacı kullandım. Acaba bebeğe zarar vermiş olabilir mi?