Merhaba bugün tam 27+0 ım. Bu perşembe şeker yüklemesi yaptıracağım İnşallah. Aslında çok kararsızdım. Doktorlar yaptır dedi. Sizin tecrübeleriniz neler? Diğer doktorum almam gereken miktarı yazdı. Onu eczaneden alıp hastaneye öyle mi gidiyorum? Bir de aralarda yemek yeniyor mu? Zaman olarak geç mi kalmışım biraz? Bilgisi olanlar cevaplayabilir mi?