Handan07 Doktor daha önce gebelik zehirlenmesi haasadim diye tansiyon dan dolayı verdi mi sizce guvenlimi
yasarceyda12 Handan07 kullan tabi ben coraspin+kan sulandırıcı iğne kullanıyorum tansiyonlarınız nasıl ?
dilaradoyan Handan07 doktor verdiyse güvenlidir. Görüşüne güvenmediğiniz bir doktorsa başka doktora sorun biz daha iyi bilemeyiz
Handan07 İlk üç aylık dönem olduğum için tedirgin oldum o yüzden kullanan var ki diye merak ettim hamileik başından beri
Minnaksurpriz Handan07 evet doktorunuz verdiyse kullanın ben de başından beri kullanıyorum. Önceki gebeliğimde kullanmıyordum kalp atışı duyulmadı kürtaj oldum bu sefer en başından beri kullanıyorum 4.aydayız bir sıkıntı yok çok şükür
Sinemlimi @“yasarceyda12” bende kullanıyorum kanamam olduğu için 11 haziranda bıraktım doktor 10 gün kadar kullanma dedi bugünde kahverengi leke gelmiş çok az bir hafta daha kullanma dedi inşallah bi sıkıntı olmaz