Ayy kizlar ben cok stresliyim… Hep burada boyle dogumu yaklasanlara özenirdim 😌
Riskli gebeyim 33 34 gorursem ne guzel derdim suan 37 gelmisim dogumu bekliyorum..
Genel anestezi olucam, cok stresliyim. Heycanli hissetmiyorum ama cok korkuyorum.
Hala kendimi anne gibi hissedemiyorum, biraz dokunsal bir insanim. Bir seyi idrak edebilmem icin varolmasi gerek, sanirim o hissi o zaman yasiycam.
Boyle bir post acmak istedim, icimden geldi 🥹
Allah herkese dilediğince guzel, kolay bir dogum, hamile kalmak isteyenlere bebiş nasip etsin inş.
Herkes erken diyor 38. Hafta doguma sizcede oylemi kafamida karistirdilar.
Bebegimde 2600 kilosu, yapisal olarak zayifta.