Kızlar kan sonucum çıktı şükür son bat tarihim 12 nisan 5 mayıs ta lekelenme yaşadım normalde 5+3 hamile olman gerekiyor dedi doktor ama rahim kalinlasmis ama kese yok demişti beta sonucu 795 cikmis benm hesaplamama göre korunmasız ilişki 26 29 nisan da olmuş acaba yeni olduğu için mi böyle düşük olmuş olabilir mi ? Perşembe tekrar kan vericem kaç çıkması gerekiyor beta hesaplayabilirmisinz bana