Kızlar bebeğim hep kasık ve biraz yukarısında hissediyordum ama özellikle bir haftadır tamamen kasıkta hissediyorum asla göbek deliği taraflarına çıkmadı hem ağrı yapıyor hem de bu kadar aşağıda olması normal mi diye düşünüyorum bebeği aşağıda olan var mı?