Yarengye 33 hafta bitmek üzere ve karnımda ara ara ağrılar oluyor adet olacakmışım gibi sonra ds bebek bir yerde toplanıyor bunlar sizlerde de oluyor mu normal midir ?
A145N Yarengye 31.haftadayim bende de başladı bı anda sertleşiyor ağrı oluşuyor yalancı sancıymis canım bebek kendini doğuma hazirliyo
Rabiul Yarengye kasılma yaşıyorsunuz , magnezyum kullanıyor musunuz ? Kullanmıyorsanız Dr ile iletişime geçip kullanın yetersiz geliyor ise farklı markaya geçin
GirlandBoy_Mom Yarengye bende de oluyor maalesef sanırım yalancı sancılar ama regl ağrısı gibi olmuyor benim bi doktora görünün isterseniz devam ederse
Nc34 Yarengye 37. haftamdayım çok yoğun bir şekilde oluyor hem de bugün gittiğimde doktorum normal dedi bebek hareketi ile alakalı
A145N Yarengye kanama Nisan gelmesigi sürece bir sıkıntı olmaz canım rahim genişlediği içinde ağrı olusabiliyor ☺️
Yarengye @Rabiul aslınds kullanıyorum sabah akşam dedi doktorum ama bazen akşamları içemiyorum. Önce suda çözünenden içiyordum şimdi başka marka kullanıyorum geceleri de bacak krampları yaşıyorum
Rabiul Yarengye huzursuz bacak sendromu yaşıyorsunuz muhtemelen akşamları içmeye devam edin aksatmayın , bizim yorumlarımızı yanıtlarken sondaki sayıları silmenize gerek yok hangi yoruma yazdığınız belli olsun 😊
Yarengye Rabiul evet öyle büyük ihtimalle bende öyle düşünüyorum ayrıca ek bilgi içinde teşekkür ederim 😁
Zeynepserra10 Ben de 33 haftadayım benim de bu hafta başladı adet olacakmışım gibi ağrı oluyor ara ara uzanıyorum hemen dinleniyorum geçiyor. Toplanma da 27den beri oluyor
Yarengye Nc34 sanırım benimde bebek hareketidir diye düşünüyorum çünkü toplandığı yerde hep bir yeri ön plana çıkıyor bir sertlik geliyor elime çünkü
Zeynepserra10 @“Yarengye”# Yarengye geçen hafta gitmiştim 32de yani 2000 gram dedi haftasıyla uyumlu dedi
Nc34 Yarengye aynı şekilde evet böyle kabarıyor poposu mu kafası mı belli değil 😂doktor bana o şekilde söyledi bebeğin aşağıya inmesinden kaynaklı kalça ağrısı bacaklar da kramp falan oluyo olabilir dedi bi nebze içini rahatlatabilmişimdir umarım 🌸❤️
Nymphaaa Bende 37 haftadayım iki saatte kasık ağrısı çektiğimi farkettim toplanıyor çocuk da bir yere normal mi sizce