Kızlar anlamıyorum 2.gebeliğim ilki zorunlu sezeryandı bebekten dolayı doğuma alınmıştım sancı felan nasıl bişey bilmiyorum bu kasılma denen şey nasıl oluyor şimdi karnıma bi ağrı giriyor bu ağrı birden kalçama vuruyor sızlatıyor böyle bişey mi yoksa daha mı farklı 36+5 hamileyim ilki de erken doğum olduğundan ister istemez korkuyorum 35+3te doğurmuştum