senaaaaaaaaaa Bugün de kontrolden eli boş döndük ne yaptıysam bebeği hareket ettiremedik maalesef 🥲 sizde durumlar nasıl
miniminibebek senaaaaaaaaaa bende de hareket etmiyor :( cuma günü randevum var inşallah gosterir beyimiz kendini 30 haftalığız detaylıda kalbini görene kadar ne çektik göstermiyor 😅kefir içtim bitter çukulata yedim meyvesuyu içtim fayda etmedi
269522 senaaaaaaaaaa oğlum doğana kadar yüzünü asla göstermedi bir tane yüzünü gördüğümüz ultrason olmadı😂 inşallah sizinki doğana kadar gösterir 🫠
tanhc senaaaaaaaaaa ben de 36 haftalığım şu ana kadar aldığımız ultrason görüntülerini birleştirip bir bütün oluşturmaya çalışıyoruz😁😁 asla tam olarak yüzünü de göremedik eli hep yüzünde. neyse doğunca göreceğiz artık buna da şükür🥲
gunaynur22 senaaaaaaaaaa Anı olsun diye kaç kere özelde renkli ultrasonu girdim ama hiç göstermedi. Sadece tek eliyle kapattığı bir anı kaldı erken haftalardan. Bende pes ettim en son 😂
senaaaaaaaaaa miniminibebek yaa kıyamam :( bizde de aynı durum eve geldik oturdum kıpır kıpır başladı. Doktordayken cm oynamamıştı😂
miniminibebek senaaaaaaaaaa ay bana da aynı şeyi yapıyor Dr Dan çıktığımda an kıpır kıpır içerde ne yapıyor çok merak ediyorum ya 😀
miniminibebek senaaaaaaaaaa olabilir ama genel olarak içerde hayat nasıl acaba bazen sıkılıyor mudur yeri rahat mıdır diye düşünüyorum 🤣
ranabetul Bizimkisi de hep kapatıyor yüzünü, burnunu dudağını hep parça parça farklı kontrollerde gördük 😂 inşallah sağlıklı sıhhatli şekilde kucağımıza aldığımızda görürüz yüzlerini 🎀💓
Linda25 senaaaaaaaaaa bizim ki de 2 aydır yüzünü hiç göstermedi eliyle yüzünü kapatıyor arkasını poposunu dönüyor çok uğraştık kontrolde dönüyorum kendimi sallıyorum falan asla göstermiyor çıkıncıda doktordan bir tekme atmalar falan sanki rahatsız etmişiz gibi zaten ayda 1 kontrollerimiz beyefendi bize göstermiyor yüzünü ☺️ sağlıkla alalım yavrularımızı kucağımıza varsın göstermesinler ☺️🙏