Buse4161 Tiramisu işin şakası arkadaşım trimese diyor ona istinaden yaptığımız bir espri 🤣 kızlar artık uyumak yorgun olmak istemiyorum 11 haftalığız 2 hafta kaldı ama ben hala aynıyım ya 13. Haftada kesin geçer bunlar dimi?
ayssss1 Buse4161 belirtletn geçmesinin net bir haftası yok iyi birşey söylemek isterdim ama kabullenmek daha mantıklı bazen bazı gebelikler de bu haller 9 ay sürebiliyor
Derya_y Buse4161 33 hafta bile sürüyor, ben de hala geçecek dimi diye bekliyorum:( üstüne eklenenler cabası, aman napalım minnoşlar sağlıkla gelsin de, sayılı gün çabuk geçer
TugceOrak Buse4161 bacım sen son tiramisuya hiç gelme o zaman 😀 Gözünü seveyim ben ilk tiramisunun 😀 Geçiyor demeyi çok isterdim ama o şikayetlerin geçse bile başka dertler başlıyor tiramisular ilerledikçe 😀
Emiisko Buse4161 mallesef cani. Bende 11+3 Haftaligim koku hasasiyeti mide bulantisi kusma bas agrisi kalp agrisi hersey var bende hicbirsey kacirmamis tiremisu 😃😃😃
ayssss1 Buse4161 Aman boşver canım bende ilk zamanlar çok takıyordum ev işleri o yu bu yu ama senden önemli değil hallolur bir şekilde hallolmazsa da canın sağolsun bol bol yat dinlen bebek doğunca zaten istesen de yatamıyorsun 🙄😂
Buse4161 Emiisko ahahaha ay canım güldüm affet. Onlar daha zor tabi Allah’tan bende koku kusma falan yok ama halsizlik çok yoruyor 🥲
Buse4161 ayssss1 doğuma kaynanam falan gelecek en azından 2. Tiramisuda evi dip köşe temizleyeyim de 3.de yatarım dedim ama geçmeyecek gibi duruyor 🥹
Derya_y Buse4161 ben artık direkt yapamıyorum ev işlerini, böyle foş foş temizlik yapmayı o kadar özledim ki :(
TugceOrak Buse4161 2 evet balayı gerçekten 😀 Benim sadece bel ağrım oluyordu 2de, o da normaldi artık, 3 fena 😀
Asill01 Buse4161 anam bu uyku hali nedir böle kız gözümü açıyorm sanki hiç uyumamışım gbi üstümden tır geçmiş gbi eski neşemi hareketliliğimi özledm bende
Buse4161 Asill01 aynısı yemin ederim sabah kalkıyorum vitamin ilaç ne varsa içiyorum zor bela kocama kahvaltı hazırlıyorum yedikten sonra sofrayı bile toplamadan koşa koşa yatağa gidiyorum anında uyuyorum sonra bi kalkıyorum saat 3 olmuş karın açlığı çiş onları halledip tekrar geri yatıyorum sanki tüm enerjim emiliyormuş gibi
Asill01 Buse4161 aynn kuzum aynn daha ben yolun başındayım bgun bi hastaneye gttik allahım yürümek bile eziyetti kendimi kaynanama zor attm uyuyayım die kayınbabam kaynım hepsi ewde artk aksi suratsız bir gelin oldugumu farkedip ewe zor geldim uyumayıncada herkese salça olasım geliyor 😂😂😂
Buse4161 Asill01 ay sorma sorma eşim izinli günlerinde beni dışarı çıkartıyor iyilik yaptı zannediyor beni mahvediyor sahilde yürümek istiyor ben banklardan birine oturuyorum biraz dinlenelim diyorum 🤣🤣 buradaki hastane de kocaman mahvoluyorum oradan oraya yürürken