Kızlar iki gündür az miktarda beyaz akıntı görüyorum iç çamaşırımda ara ara da kasık ağrısı oluyor ama ovulasyon testi hep negatif test mi bozuk yumurtlama olmuyor mu anlamadım reglim 10 Mayıs’ta bitti 20.gunu olarak gösteriyor takvim bu arada pcos var ama hiç akıntı gormemistim görünce yumurtlamadir diye düşündüm değilmiş 11 tane testim kaldı yeterli olur mu aceba devam etsem uzun ve karışık oldu kusura bakmayın ama fikir verirseniz sevinirim