İlk bir ay falan sık emzirdim sonra 2-3 saatte bir, zamanla azalıyor bu o kendi kendine oluşuyor aslında. Gece ilaç kullandığımdan dolayı emzirmiyordum mama içiyordu, süt azalmasın diye yine de sağıp atıyordum o sütü. 1 yaşında zaten kendi bıraktı ek gıdadan sıra gelmedi yani emzirmeye. Her çocuk farklı. Uyku için de şöyle ilk 3 ay pek düzen olmuyor, sonra uyanıklık saatlerini takip edip not alarak düzenlemiştim ben.