Tazeanne2816 Bugün kontrolüm vardı bebek hala kanalda değil çatı muayenesinde de çatım çok basıktı zaten. Bebeğin suyu da azalmış perşembe günü sezeryan oluyorum çoook heyecanlıyım resmen 2 gün sonra bebeğimle kavuşuyoruz 💘🦋
Naz5206 Tazeanne2816 sağlıkla gelsin inşallah 🙏🏻 bende 39+2 yim kuru kuru ağrı çekiyorum günlerdir ne açılma ne sancı çıkmıyor ama 🫠🫠
Zeynepshngz Benimde 39+3 suyum azalmış perşembe doktorum yatış vercem büyük ihtimalle hazırlıklı gel dedi sezeryan mı suni sancı mı verecek bilmiyorum aşırı gerginim