Anneolucamm Kızlar tüp bebeğe başlayacağız ancak regl olmadım 5 günlük bir gecikmem var bugün test yaptım tabii ki negatif ben ne yapsam başlar acaba regl. Maydanoz suyu iç dediler ama deneyen var mı aranızda ne denesem regl olabilirim :)
Cokistersengelerbence Anneolucamm isterseniz önce bi kan verin kesinleştirin ona göre doktor ilaç da verir zaten. Hem belki bebiş vardır♥️
Bebegim3444 Anneolucamm o dönemde stresten maalesef ki olmuyor özellikle transfer ayında hep gecikmeler yaşanıyor inşallah çok güzel sonuçlar alırsınız
Anneolucamm Cokistersengelerbence test yaptım en ufak bir belirti bile yok ya olmamasına alıştırdım sanırım kendimi yok diye hissediyorum :)
Anneolucamm Bebegim3444 aminnn inşallah :) stres de yapmıyorum kendimce ama bilinçaltı öyle değilmiş maalesef :)