Mucize0 Kızlar adetime 3 gun var 23 nisanda adet olmalıyım kasiklarim da hafif hafif ağrılarım oluyor her an sökülecekmiş gibi.. Ama bu ay düzenli birliktelik yaşadik hamile olabilirmiyim adet ağrısı belirti olabilir mi ?
akyuz14 Mucize0 ben regl ye 3 gün kala test yapmıştım negatif cıkmıstı . Regl 4 gün gecikince test yaptım pozitif çıktı regl olman gereken donemse beta baktır
Mucize0 Slmcnmyeniben erken gebelik testini sabah saatinde mi yapmalıyım şimdi veya akşam alip yapsamda sonucu etkiler mi
EsilaMiracAyazEren_Moms Mucize0 eğer hamilelik şüpheniz varsa erken gebelik testi yapmanızı veya kan vermenizi tavsiye ederim. Hayırlısı olsun
Mucize0 akyuz14 aaa regl 3 gün varken negatif olsa bile sonrasında yükselebiliyor mu umut işte ne güzelll.. Belirtileriniz neydi acaba