Aysegulb vajinal doğum olarak gittim 39+2 de gece 11den ertesi gün 12ye kadar sancı cektim ancak acilmam ilerlemedi suni sancı verdiler yine de acilmam olmayınca sezaryene karar verdik doktorum beklemek istersen bekleyelim dedi ancak ben dayanamadım ve sezaryene döndük
Sezaryen korktuğum gibi olmadı belden uyuşturdular ve sonra kızım kucagindaydi ♥️
İlk birkac saat titremem çok oldu uyusukluk 8 saat felan devam etti sonrasinda ayağa kaldırdılar korktuğum gibi olmadı 10-15 gün içinde de toparlandım
Kişiden kişiye değişir ama vajinal doğum yapmayı isterdim yine de kızım saglikla geldi çok şükür 💖