Marstabiyolcu temmuz ayında düşük yaptım o zaman bakmışlardı sperm değerlerine yarısı ölü geliyor demişti doktor ben eylül ayında hamile kalmışım 😅 Allah tan hamile kalmışım yoksa işimiz yaşmış bizde 2 senedir deniyorduk bu arada ama Rabbim nasip etti mucize bir şekilde şükürler olsun ama artık bundan sonra tedavi ettireceğiz eşimi