Fatos1641 Nurmona linki var mı acaba bizde yoğun bakımda kaldık avent kullandık meme reddi yaptı şu an çok zorluk çekiyorum biberonu değiştirmeyi düşünüyorum belki zor çekerse memeyi isteyebilir
Fatmayeni97 minegkaya Benim de dogumum temmuzda ben de sizin gibi 4 ay sonra ise geri donecegim onun icin simdiden sud posetleri falan aldim