Ysn teşekkür ederim şimdi ben iki gün baş ağrısı yaşadım ara ara herHangi bir ödem yok çok siddetlenince sağlık ocağına gittim tansiyonum 13-9 çıktı idrar verdim bi çubukla test yaptılar protein yok dediler enfeksiyon var dediler az bişey. Doğum doktoruma söyledim durumu protein yokmuş enfeksiyon varmış diye oda idrar ver dedi ona göre enfeksiyon oranına göre ilaç içmen gerekebilir dedi normal dahiliyeden gittim idrar verdim bugün aldım sonucu idrarda protein eser yazıyo enfeksiyon yok doktora gönderdim sonucu işte yarın çağırdı tekrar idrar vrmem için bakalım ne olcak hayırlısı 😕